Wednesday, June 5, 2013

DomBrno

Veselé Vánoce !





Veselé Vánoce !

Příprava na doprovod Pána do společnosti.



Příprava na doprovod Pána do společnosti.

První ročník, fáze výcviku: Poslušnost.



První ročník, fáze výcviku: Poslušnost.

Monika poprvé v poutech.



Monika poprvé v poutech.

Master: "Konečně doma, tak moc jsem se těšil na svoji...



Master: "Konečně doma, tak moc jsem se těšil na svoji holčičku."

She says: Doufám, že si mě tu nikdo nesplete s courou?!" 



She says: Doufám, že si mě tu nikdo nesplete s courou?!" 

Už se neboj maličká, u nás ve škole se budeš mít lépe než na...



Už se neboj maličká, u nás ve škole se budeš mít lépe než na ulici.

She says: "Ještě nějaké úkoly, Pane?"



She says: "Ještě nějaké úkoly, Pane?"

She says: "Přála bych si, aby jste co nejdříve podpořil...



She says: "Přála bych si, aby jste co nejdříve podpořil firmu mého manžela!"

"Team building" "Building a team of...



"Team building"

"Building a team of assistants"

She says: "Děkuji za přání k svátku Pane, ale všichni už...



She says: "Děkuji za přání k svátku Pane, ale všichni už odešli domů a já bych tu nechtěla být sama."

První lekce sousedovi manželky.



První lekce sousedovi manželky.

Carol píše zprávu  svému manželovi, ať na ni dnes nečeká, přijde...



Carol píše zprávu  svému manželovi, ať na ni dnes nečeká, přijde pozdě, hodně pozdě.

Bylo to opravdu vážně, když jsem řekl: „ Koberec je ještě mokrý...



Bylo to opravdu vážně, když jsem řekl: „ Koberec je ještě mokrý od šamponu a Vy budete  muset sedět na stole, aby se zabránilo jeho poškození."

Víkendový hotelový výcvik děvky pro zasedání a konference.



Víkendový hotelový výcvik děvky pro zasedání a konference.

Když jsem se vracel domů, ona na mě trpělivě čekala na schodech.



Když jsem se vracel domů, ona na mě trpělivě čekala na schodech.

Greta si vždy vybrala škádlivou  saténovou halenku, když si pan...



Greta si vždy vybrala škádlivou  saténovou halenku, když si pan Černý o ni výslovně žádal. Věděla, že jí vyslouží vyšší odměnu.

"Už nemusíš být tak nervózní, Terezo. Manželovi jsem jasně...



"Už nemusíš být tak nervózní, Terezo. Manželovi jsem jasně řekla, že pokud tě miluje, já od něj odejdu."

Boss: "Znovu Vám to slečno opakovat už nebudu! Takto si to...



Boss: "Znovu Vám to slečno opakovat už nebudu! Takto si to zapamatujete nejlépe."

Subinka na procházce s Pánem.



Subinka na procházce s Pánem.

No comments:

Post a Comment